lördag 30 april 2011

Parfymen- En mördares historia

Idag har jag vart på estet3ornas slutproduktion, Parfymen- En mördares historia. Den var verkligen väldigt bra och det är synd att jag inte kan gå någon mer gång...


Iallafall exakt om en vecka sitter jag nu vid denna tiden i Österrike, och ja, jag skriver väldigt mycket om det (och pratar om det), men jag vill verkligen åka, jag börjar få lite resfeber får jag erkänna. Jag känner att jag verkligen skiter i skolan och allt som kommer med det, jag vill bara iväg...Komma bort.

Valborgsmässoafton är det idag, och det har vart en underbar dag med allt som kommer med det. Just nu är Roger och Leena här (Lennarts bror och fru). Mycket skratt...mycket prat... Får återgå till pratet...Lite bilder från hemfärden för jag glömde helt bort att ta kort på teatern.

Vårkvällar är underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar