onsdag 20 april 2011

Sent igen

Det här går inte bra, med inläggen asså.

Allt bara flyter ut i kanterna och flummar ihop sig. Iallafall nu är det påsklov, om man nu kan säga att det är påsklov, måste verkligen plugga som satan. Inget kul, men skall anstränga mig så jag får G på salstentan nästa vecka. Om jag inte får G så får man göra om, det är ju inte som att hela livet hänger på salstentan.

Har ändrat lite på träningen, idag så bir det RPM 35 min och Body combat på sportlife. kul, kul, kul!

Imorgon är det iallafall sov stund och städ och köpa presentstund...whiii för det. Pengar imorgon också.

Nej det var väl allt som jag kan tänka mig.... Två veckor och tre dagar kvar till resan och jag undrar vad jag har gett mig in på...Men jag skall inte ställa in!!! Österrike, Bad Gastein here I come !

Fick inte bli någon bild för att det gick inte!


Ps. Jag funderar vad jag skall ha med mig till Österrike, skall man ha med sig sin dator eller ej? Skall man ha den stora kameran eller skall man låna familjen mindre kamera. Och vad för kläder skall jag ha med mig. Små beslut som har blivit stora beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar