fredag 1 april 2011

Verb

Idag har det handlat om verb och allt som har med verb att göra....Jättekul med "korvstoppning"  i 2h och sen sitter man i motorkö från stan hem...Sov för det mesta på bussen och vaknade 1 timma senare....bohuskön är inte rolig!

Idag så var det zumba, gjorde det, men jag vet inte, börjar kännas tråkigt vill ha något nytt.Synd bara att alla som jag skule vilja gå på ligger så sent i tiden. skulle vilja gå på Body Combat men kl 20°° är lite sent även för mig...eller?

Jag funderar och funderar. Min hjärn-verksamhet är verkligen hög, fattade en hel del av det vi pratade om på lektionen. Liksom har hatat grammatik för att jag inte har fattat och nu tycker jag faktiskt om det, det är så j*vla underbart, I get it liksom! STOLT!!!

nej umgås med familjen, big brother om 1h, måste ju bara se uppföljningenfrån igår!

Gjorde den hära igår på pixelmator! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar