lördag 28 juli 2012

1 månad kvar!

okej helg igen, så skönt, avslutade min sista sen vecka igår och ville göra något eftersom jag kommer hem s sent på dagarna runt 23, gör inget förutom att ta fram mat till morgondagen, duscha och kolla tv sen sova. men igår slutade jag 17:30 så dagen innan hade jag frågat Rebecka ifall hon vile hitta på något och hon sa ja. så igår så smsade vi och kom fram att vi skulle synas, och det var snabbt det, kom innanför dörren slängde ner saker i väskan bagav mig till bussen , åkte ner till ica handlade mat och blev uppplockad av rebecka utanför, åkte till sandsjön, där träffade vi tyskar, käkade djupfrysta majskolvar, kött och hade det bara mysigt...

En liten bildbomb. det var även en perfekt sommarkväll och superb som det skall vara en fredag!















idag har det regnat och jag har sett på osinvigningen, ascool lätt den bästa på länge, J.K Rowling, Paul, disney. lantlig idyll, industrin och allt därimellan, mary poppins och the lord of avada kadavra!

blir ensam hemma ikväll, syrran skall bort och då blir jag ensam....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar