lördag 14 juli 2012

Är hos

pernilla, men just nu nanar pernilla men annars var vi idag vid fallen och såg vattnet lösas ut. hahah massa snack och gött. nästa vecka är det upp hit igen och då är det fallens dagar och då är det stor förfest hemma hos henne, samt utgång så det skricker om det.... i´m going to bee foul ;) jag har överanstängt min ena sida av ryggen typ länsryggen eller var det nu heter och kan knappt sitta, men det blir bättre med lite upp och gå och sen sitta och sen upp och gå igen. hoppas det går över. underbart är det verkligen och har verkligen saknat henne, sist sågs vi vid midsommar och det var bara i några timmar.... nej nu skall jag återgpåå till mitt jordnötsringar-ätande och se family guy... pernilla sover så sött. jag nästa vecka:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar