söndag 29 juli 2012

Rastlös

imorgon börjar jag min sista tidig och absoluta vecka på sommarjobbet. idag har jag bara vart inne men jag skall nog gå ut och gå runt sjön, är dock trött på mina låtar i ipoden så funderar på att fixa nytt... är dessutom rastlös, man kan ju typ inte gör något på en söndag om man skall åka hemifrån imorgon kl 05... sjukt....

på fredag blir det röj på antagligen på sticky med alla goa kattungar  :)  jag känner att jag vill ge allt och ha superb som har med dom alltid...  man slipper tänka på allt också... vilket är skönt 29 dagar kvar till london, längtar ihjäl mig och vad kan vara bättre än att längta lite.


bildbomb på london nu då :P





på torsdag åker de hem,antagligen är de hemma på lördagen. på ett sätt så saknar man dem men på ett annat sätt inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar