lördag 7 juli 2012

Dålig & ensam

känner mig dålig på alla möjliga plan, när man jobbar så kan man skjuta undan dem men på helgrna har jag vart uppptagen hela tiden förutom denna helg och nu tänker jag på hur dålig jag e, är ensam också vilket inte hjälper. om man kunde sova bort tiden till bättre tider. jag tvivlar på mig själv, är jag verkligen så bra söt och trevlig som alla tror eller vill de bara vara trevliga? jag hatar sånt här, jag tänker på saker som man kunde ha gjort annorlunda. varför skall det vara så här? varför kan jag inte vara på topp, känna mig bäst i världen och vara det. veckorna är skönast för då slipper man känna så här... mina vänner är mitt allt och jag älskar dem, men frågan är väl vill de älska mig?

1 kommentar:

  1. ANNA! Du är an av mina bästa vänner! Du är Söt, Trevlig och alltid go och glad, du är Anna. Jag har kommit på att alla har någonting som gör att det inte är perfekta. Alla kan inte vara perfekta, även om det finns folk som tror att de är bättre än alla andra. Men hur tråkigt skulle det vara om alla var perfekta. Jag vet inte vad jag skriver nu men vi är bäst som vi är Anna. Vi behöver inte ändra oss eller göra annat för att bli omtyckta. Du behöver bara vara med de som du vet gillar dig och det finns folk som gör det Anna. Du är inte ensam om att tycka att du inte räcker till, men se det så här du gör alltid ditt bästa och du kommer alltid att klara av det du inte orkar klara av just nu om du bara fortsätter att kämpa. Att kämpa är viktigt, det är svårt när man mår dåligt eller är deppig men du är världens goaste person och jag vill inte att du ska vara ledsen för det är inte du. Men man får såklart vara ledsen det är inte det jag menar men du klarar av allt. Du är bäst! Glöm aldrig det. Jag finns här trots att jag varit borta från dig nästan hela sommaren.. Men vi kan väl ses snart? När du jobbat klart? Eller en helg :) Försök att hitta glädjen igen, den finns där tro mig :)

    Kramar i massor

    SvaraRadera