torsdag 10 juni 2010

9:a

SÅ idag blev det att gå på syrrans skolavslutning för att se henne sjunga. hon började jättebra men sen kom känslorna fram och hon började gråta men kören backade upp henne, och jag blev tårögd, har inte gråtit för studenten eller skolan förrens nu, tänkte på att jag aldrig kommer ta emot betygspapper, inga mer hej då kramar ses i höst, inga mer konserter för att önska nu är sommaren här nu är det lov. usch kändes inte bra...

Åhh studenten du var bäst men du tog bort den bästa klassen jag i hela mitt liv känt att den är bäst...helt enkelt bäst. Finns inget annat ord att beskriva den klassen Es3a ni var verkligen bäst, ni gjorde att jag vågade ta plats, bli en bättre person, och lära känna underbara personer, som man från början tänkte fy fan skall man gå med de hära nördarna och lärarna var  ju knappast bättre, men ni visade att jag hade fel, ni var verkligen och fortfarande är (i mitt huvud) BÄST!!!

Så jag är rörd till tårar och mår inte bra för jag har en klump i magen som inte vill bort, usch detta blev ett känslomässigt blogginlägg, så jag hoppas jag fortfarande kan giva er lite glädje t.ex att jag äntligen har lite pengar på kontot vilket är otroligt bra.

Hoppas att det blir lite sol imorgon och värme och samma i helgen.

1 kommentar:

  1. Anna, min underbara vän Anna! Ja jag säger det samma, alla ni i Es3a fick mig att bli den jag är idag. Jag har aldrig vågat ta plats och det hade jag inte vågat idag heller om det inte hade varit för er! Jag saknar Ale Gymnasium! Sjukt, mega, superduper mycket! Alla i klassen och cissa lektioner och lärare. Saknar dig Anna! Ses någon dag? När börjar du jobba? Skriv inte svar här, utan på min blogg är du snäll :D PUSS!

    SvaraRadera