måndag 21 juni 2010

Ömma muskler som attan

Ja då har man börjat sommarjobbat  år igen. samma ställe mammas jobb  andra året som tappare på thinner, TM41 (tror jag, detta betyder då tappmaskin 41) tappar thinner i 5L och 25 för det mesta men ibland (inte ofta) 200 L fat (jobbigt). så idag har jag tappat 252+252 5L burkar (går ut i affärer) och 99 25 L burkar (kan gå ut  affärer men oftast går dem till större företag eller privat personer eller nått). Detta är mitt 4:de år och skit vad jag har växt, etiketterar (25 L, för det får man gör) som attan, skit bra, är bestämd och är social för engångsskull. förra året var jag skitnervös, nytt och allt, frågade efter hjälp hela tiden (och det uppskattas där nere i lagret, så man skall inte vara rädd och fråga). Men nu är det inte så, vilket är en enorm arm-sträckning av mig.

Dessutom får jag gratis gympapass (tyndlyftning) i sex v här framöver.

Dcok jobbar jag kl 07:00-15:42 och dem som känner mig, ingen morgonmänniska...

Victorias blommor från när hon slutade nian...

1 kommentar:

  1. Anna jag har också kommit på att jag inte är någon morgonmänniska. Jag börjar ju 6.30 ibland och det är sjukt jobbigt att ta sig upp ur sängen! Jag fattar inte hur jag lyckas men tillslut så gör man det. Men då slutar du ju hyfsat tidigt. Då kan man ju kanske träffas någon dag efter jobbet eller? Puss och Kram

    SvaraRadera