tisdag 22 juni 2010

TM34

som jag sa så jobbar jag som tappar på tappmaskin 41 det 'r fel jag jobbar på tappmaskin 34 !

bara så att alla vet det nu. Har nu riktigt väl kommit in hur det funkar, det satt inte långt inne, låg bara och sov om man säger så, själv är man värre, har världens träningsvärk i hela kroppen och fötterna gör jätteont! inte alls kul att gå runt i 8 h räkna bort rasterna då man sitter ner och vill inte resa ssig, fötterna behandlas dåligt säger jag bara. Måste duscha idag, åhh orka det liksom helt slut, skall göra det kl 22 då kommer jag somna gott efter det... tur det . måste ställa om dygnet från att gå och lägga sig kl halv tre, tre på natten/morgonen så måste kag somna tidigare, i söndags så lade jag mig halv två, skulle upp kl 05:15 och igår lade jag mig 00:01 (släckte) och det var inte kul att gå upp säger jag bara... iallafall  slut på det dåliga, snart är det onsdag sen är det torsdag och då skall man till Lisa (pappa kör) för att fira föremidsommar sen åker vi till lisas bror i lysekil och "festar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar