fredag 18 juni 2010

photoshop +

Ok så dagen har vart att jag har tagit det lugnt för det mesta. "Legat på rygg och kliat mig på magen" läst lite och Photoshopat jättemycket även städat rummet så att lakanen har gått från feminint till maskulint på 5 röda sekunder. har även kollat vad jag skall köpa efter lönen på sommarjobbet, står mellan en mac book pro 13 tum skärm på 320 GB och en samma fast med 15 tum skärm och 500 GB, dock lutar jag mer åt 15 tum skärmen men jag tänker kommer jag att orka bära runt den på högskolan, den är ju stor.

Sen så får jag också så himla mycket skuldkänslor, har inte övningskört sen förra november och känner mig så dålig, alla håller på att ta körkort och så står jag där med inget och känner inte ens för att ta körkort, har aldrig vart intresserad av fordon som mopeder,motorcyklar och BILAR, känner absolut inget. skall jag ta mig till havet så tar jag bussen, eller så får man skjuts med familjen. Känner mig skitdålig nu när syrran vill ta körkort och övningsköra. jag uppskattade ju för fan min cykel från mormor mer än moppen när jag fyllde 15...känns inte bra det där heller.

Ute igår och cyklade med Carro , cyklade till nol tillbaka till nödinge cyklade där väldigt länge, härligt igår :D lekte lite också på nödingeskola.

Nej, nu skall jag ta och vända mitt skam fyllda människokropp till nått uppåtpiggande och se nått roligt.

Bilder från igår och idag.







3 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Men alltså, vill du inte ta körkort, så ta inte körkort. Man klarar sig ju ändå. Eller vänta med det tills du känner för det.
    Jag är inte heller intresserad av bilar och sånt, vill mest ha det överstökat.. Men det är skitjobbigt!
    Och det är ju bara bra att du uppskattar cykeln mer än moppen, för den är ju mycket bättre!! :)

    SvaraRadera
  2. Du är så grym på att fota. Jätte vackra bilder.
    Anna, jag var aldrig intresserad att ta körkort, jag kände som du att jag inte behövde det. Men det som fick mig intresserad var att jag ville köra Adam eftersom han hade kört mig så mycket. Jag hade massa skuldkänslor över att det tog sån tid att ta körkort och att det var så tråkigt. Jag är inte ett dugg bil intresserad och får jag välja så tar jag också gärna cykeln eller bussen istället för bilen. Det är så bökigt att parkera och betala p platsen.

    Det jag vill säga med detta är att du skall inte känna dig dålig, pressa inte dig själv, gör det om du tycker det är viktigt. Visst jag tyckte det var tråkigt men när det gick framåt blev man väldigt stolt och ja det är kul. Ta den tid du behöver, du kanske inte ens vill ta det, skit i det då. Det finns massa som aldrig tar körkort.

    Jag älskar dig och saknar dig <3 Puss och kram.
    Förlåt detta blev ett rörigt men ja hoppas du fattar.

    Puss.

    SvaraRadera
  3. jag skall nog vänta, men alla frågar om det och det är så jobbigt att säga nej, jobbigt. just nu så bor jag ju ganska centralt och nära till stan. Det är bara det att vissa jobb vill dem att an skall ha bil...eller att det uppskattas. men om man bor i stan som jag gärna vill göra när jag flyttar hemifrån så har man ju allt nära.

    SvaraRadera