måndag 28 juni 2010

Hela jävla helgen

Hela jävla helgen skall detta inlägget handla om och det börjar på torsdagen.

Jobbar till 15:42. sitter och väntar på pappa utanför jobbet, pappa hämtar åker in till stan, han skall lämna saker hos en vän, köper baguett och cola, gott. kör fel och kör till lilla edet men egentligen skall vi åka till tunge-Lödese till lisa, vänder om , kommer fram till lisas familj.

fredag går upp ganska tidigt. åker till lisas bror i ljungskile, gör kransar till 4 persink mig själv + midsommarstångens ringar. äter och har det trevligt, somnar halv två. väcks 3 gånger under natten.

Lördag åker hem från lisas bror hem till henne. äter laxpaj, gott. Lisa sover över hos mig, innan dess så badar vi i mollsjön och fikar åker hem till mig och dricker  lite. ser på The Ring. Lisa och jag kan inte sova får ha tänd lampa.

Söndag. Liseberg med Pernilla, Carro Lisa och Simon. åker hem runt kvart i 9 på kvällen. kommer hem runt halv 10. Tar datorn och läser lite. sover!

Måndag, idag, i nuläget

Jobbar till 15:42 åker och hälsar på mormor efter lite handling på ICA Maxi kungälv. efter hälsa på hos mormor åker vi upp till kyrkogården är estetisk och pyntar med stenarna vi hade köpt, blir snyggt.
Ätit Magnum Gold, smakar lakrits, halvgod...kommer hem... har syskonprat med syrran. ser på gammalt bones avsnitt på 8:an sen mystbusters på discovery. Sätter mig vid datorn skriver inlägg postar inlägg....

Midsommarbilder

1 kommentar:

  1. Vems grav var ni hos? Inte din mormor va? Hon har väl inte dött eller? Du var lite bättre på att sammanfatta din helg än vad jag var av att sammanfatta min ^^ Läst igenom mitt? Gör det :D Saknar dig. Hade jag vetat att du skulle till Liseberg dagen innan jag åkte hade jag velat hängt med er ju!!! Hur är det på jobbet?

    Puss och kram ha det gött ses och hörs snart igen!

    SvaraRadera