söndag 17 juni 2012

Honey, I shrunk the Kids

skall se i hennes skor idag på 3:an. har sett den 1 gång tidigare... pernilla var här från fredag tills idag söndagen :) väldig skön människa. annars imorgon börjar jag sommarjobba, första gången skift så imorgon så skall vi åka härifrån kl 5:15 jävlar vad tidigt och skit. skall skriva av mina tider och så så man är förberedd när man slutar :) midsommarveckan så jobbar bara 4 dagar vilket är skönt. midsommar blir det firat, har letat drinklekar idag och hittade Oh jävlar verkar väldig rolig iaf, samt bara ta kort. på youtube så hittade jag hela filmen Honey, I Shrunk the Kids en underbar film när man var liten, fattar fortfarande inte hur de krymte barnen, fast ändå vet jag det :) spännande, skall avverka den i reklamerna till filmen hennes skor. underbar söndag men vill inte ha söndag. imorgon blir det som sagt jobb men vi skall även åka och köpa bröllopskläder man kan ha på bröllop. min kikärter har fått ärtor på sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar