onsdag 6 juni 2012

Just Nu Vill Jag Leva!

sitter och gör responsarbete som skall vara inlämnat imorgon til opponenten samt lärare... jag blir trött, måste upprepa mig mycket när det kommer till sånt här. och svårt att formulera sig bra, man vet liksom inte orden.
Men men så är det

igår var jag och julia på mimers hus bal och såg Rebecka och Andreas de var så söta. Fick mig att längta tillbaka till min bal, vi var dock inte så många som mimers va...500st ung.... jag och julia vi bara gapade mot varandra och undrade om det stämde...antagligen gör det. helt tokigt asså. Även  gick jag runt sjön igår snabb powerwalk på 40 min. underbart skönt. och på hemvägen gick jag så runt 5km gick jag igår, otroligt skönt.  lite bilder från igår


Mina rabarber så stora nu skall göra paj tror jag snart!

Julia(tv) &Rebecka (th) mer underbara vänner fårman leta efter <3

Stiligt, Rebecka och Andreas, båda så fina :)


Idag har jag gått runt sjön i snabb fart idag igen. 3 gången gilt heter det väl, underbart skönt och stress befriande istället för att laga muffins och baka så går jag runt sjön, mycket hälsosammare :) men baka det gör jag också. jag har också pysslat med mamma i trädgårshuset och fixat till mina ärtor, skönt ord att säga :) samt läst tidingen och nu sitter jag och skriver här men igentligen skall jag skriva klart sidan till responsen och skriva ut det. tror jag skall överaska min grupp imon med muffins, mumma :)

mina ärtor

mina vattenmeloner

min italienska salladslök!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar