tisdag 19 juni 2012

stress och jobb

Idag har jag jobbat min andra dag, och jag har inte kommit någon vart med fördjupningsarbetet än... har skrivit ner lit till diskussionen men just nu känner jag mig bara stressad över det. Jag har kommit fram till att jag stör mig sjukt mycket på tjejer som säger högt "vilken kaloribomb den vill inte jag äta." eller "asså skall du äta den och varm choklad det är ju inte nyttigt!" och man bara "va fan, säger du?", hände nämligen mig idag och då svarade jag tillbaka "du dricker vl kaffe?" hon svarade ja och då sa jag det är ju inte heller nyttigt för hjärtat, och hon sa amen det är ju kaffe varmchoklad är ju bara socker drick kaffe,! jag orkade inte och sa a men man lever ju bara en gång eller? skall man störa sig på hur mkt man äter eller skall man vara nöjd med sig själv och äta det man vill? hon blev tyst och jag bara okej liksom! hatar sånna eller när man fick den blicken, det stör mig så sjukt mkt! men annars har träningsvärk i hela kroppen och jobbar inte på fredag, sjukt skönt och trevligt, skall vara hos Linn och fira med en massa personer. och man kan dricka och ha underbart kul med dessa utan att de stör sig på vad man äter, bara man har kul och lever livet... nej nu skall jag se om det kommer fram något ur hjärnan eller om det inte gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar