söndag 10 juni 2012

Möhippa + farmor

Igår var vi på Möhippa jag mamma och syrran, våran kusin skall gifta sig den 30/6. så vi åkte först upp till Catarina och hade hinderbana med shoots och sen åkte vi till Stegugnsbadet och va på spa, käkade middag och sen så var det  Party al night long. nää men gick och lade mig halv 2 så det blev inte så sent,drack inte så mycket heller. mest vatten.

idag när vi var och handlade så mötte vi min faster och pappa , de meddelade dåliga nyheter om min farmor(82 år) dog igår kl 19:20 av en hjärtinfarkt på ålderdomshemmet och gick inte att återuppliva. Min pappa försökte ringa oss igår men eftersom det var en möhippa så sa vi att vi skulle ringa dagen efter. jobbigt ifall vi hade tagit det över telefon. men nu har jag inga mor- eller farföräldrar kvar...

RIP
Ingegerd Maria Johansson

30-11-08

12-06-09

2 kommentarer:

  1. Vad hemskt! Lider med dig! Aldrig lätt att mista någon! Kramar i massor på dig <3

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar sorgen! :(

    SvaraRadera