söndag 11 april 2010

38 rätt och Haket!

Så igår var jag och gjorde högskoleprovet, fy fan vad skönt att det är över, fredagen kl 00:30 fick jag jätte ont i magen och blev väldigt nervös...somnade kl halv tre eller tre vet inte vilket men min  sista tanke var att vakna inte för sent.
vaknade  i alla fall i Tid och fick skjuts av mamma dit, stackars er människor so har gått på Bohus skolan för det var där jag var och gjorde provet. I alla fall kl 16:10  slut , sista provet var diagram,karta och något på T  så var jag officiellt  trött på provet ville hem och sova och jag var inte å humör för något. Man hade ett papper där man skulle skriva ner sina svar så att man kunde rätta sen hemma och så fort jag sa detta till mamma så ville hon att jag skulle rätta det, men jag vågade inte om jag hade rättat hade jag bara tänkt fel fel fel fel fel och mamma och Lennart fick rätta det istället för mig. 38 rätt fick jag, stolt över mig själv eftersom jag bara gissade på en del frågor. Blev väldigt glad trodde inte att jag skulle få så "många rätt" av 112 frågor.

Sen blev det ut till Haket med Peppe, Carro, Lisa väldigt kul och behagligt, skulle egentligen sova hos carro men ville bara hem så jag cyklade hem runt halv fyra och sov kl fyra. Tack Anna att jag valde att sova i min egna säng i natt det behövdes verkligen.

Imorgon är det skola då får man hälsa på alla igen så jag är glad.

P.S. Jag tar mig nu upp för 3/4 av backen fan vad jag är bra

Snö är borta från vägen nu.
 

1 kommentar: