fredag 23 april 2010

Kramar+Sista Premiären=Gråt och kramar

Okej så sista premiären, vi har verkligen kämpat med denna slutproduktion. Vi har varit så jävla duktiga, så himla duktiga. Nästan så jag spyr galla, men så bra va den.

Idag drog jag för sista gången ridån på teatern, kände klumpen i halsen växa men jag svalde den. Sen blev det sista dansen, vi gav verkligen allt. Den här var verkligen den bästa premiären vi har haft.

Sen började alla gå runt och krama och vissa grät, kramade många och sen kramade jag Alinde, jag började gråta, verkligen gråta. Jag visar ofta inte mina sorgliga känslor, men jag började gråta och sen skratta, vilket underbart gäng vi har blivit. Sen blev det en stort kram kalas alla gick runt i en ring och kramade alla... sen började man nästa gråta igen... verkligen sorglig men ändå glad dag idag...


Sista premiären idag...

2 kommentarer: