torsdag 8 april 2010

Astma & vårkläder

Idag såg jag hundrade avsnittet av Bones, är både GLAD och LEDSEN för avsnittet, omg säger jag bara...

blev så glad när jag såg att jag kunde se det idag, så jag såg det sen skulle jag till läkaren för att kolla min lungkapacitet blåser nu ut 4 L och 118 i utblåst, men systern sa att jag skall använda den fram till hösten 2010 för antagligen har jag astma, what trodde jag men aja, kan fortfarande jobba i år, tur det. sketa vad mycket jag tjänade iår, tänker inte säga vad, men vad fan har jag gjort av allt på!?

Sen köpte jag vår kläder för jag hade vart duktig, gillar att belöna mig själv haha den här gången blev det två tunikor, som var jättesköna och ett par thights gråa med prickar på. Här kommer bild på det. På lördag blir det högskoleprovet i bohusskola och sen ut med kattungarna då skall jag använda tunikan med ränder och thighsen.

Vårkänslor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar