tisdag 13 april 2010

Trött+Rep=trött x 100

igår och idag har det vart rep, för vi har premiär nu på fredag!!!

i alla  fall igår slutade vi 20:30 när jag kom hem så hade jag och syrran ett syskonsamtal om allt och inget, kändes skönt, få ut alla tankar man har i huvudet. När jag vaknade idag var jag väldigt trött ville bara sova under det mysiga täcket och kudden men "icke sa nicke" och gick upp. Rep idag, hyllar alla musikelever för vi fick gå hem tidigare idag.  Fint väder är det också när man repar inne i teatern...

Sov när jag kom hem idag jätte-länge, satte på Anastasia (Disney filmen) och vaknade när eftertexterna kom...

Thor och Carolin var här idag och hälsade på trevligt, innan vi gick in så lekte jag och Thor på gårdsplanen...

P.S. De går inte att baka gruskakor...bara så att alla skall veta detta. Varit en jobbig dag men eftersom det är en positiv blogg så säger jag -Gå ut i det fina vädret, det är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar