tisdag 20 april 2010

Torsdag???Nej Måndag

okej, vilken dag är det idag, torsdag?...Nej, antagligen är det måndag...MÅNDAG? Ja!

Okej idag hade vi våran tredje premiär, för alla elever på alegymnasium...5 min innan alla skulle in på scen går strömmen...men den kom snart igen och jag var faktiskt nervös idag också men sen när man skulle ut på scen rann det av. Tur det.

Så mamma och Lennart har åkt till Budapest...jag har sagt Prag men det är visst min moster som skall dit nästa vecka...

Fiskgratäng blev det idag...Lasagne är min favvo rätt har jag kommit fram till, t.ex. igår åt JAG 4,FYRA,# portioner av det, gud så gott...älskar det. Underbart tillsammans med sallad oåååhhh vad jag blev mätt efter det.

Har jättelent hår...åoåhåhåhhhh vad jag älskar mitt hår !

    Vad rolig man kan vara ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar