fredag 17 september 2010

Fredagsmys ensam!

Idag gick till kl 12, sista lektionen var verkligen underbar, tänkte tillbaka på teatern i ettan på estetiska. Vi gjorde fåniga saker, men ack så roliga och positiva. Verkligen bra!


Åkte hem, för istället ha med sig mat i låga, så åkte jag bussen hem, var verkligen jättehungrig men som tur han jag med 403 för jag missade Lila. Då kom jag precis innan 408 åkte, gick lite snabbare. Åt musli (osötad) och vaniljyoghurt, efter typ en halvtimma åkte jag och Lennart ner till ICA på torget och handlade mat och sprit. sen sov jag. sov jättelänge vaknade upp kl 6 och då skulle vi äta.
Åt mackor med ost, skinka och rostbiff med tomater till + melon. jättegott och jag bev verkligen mätt.

Imorgon skall Lisa sova över här och det skall bli filmkväll hos min Ugglis Carro... Trevligt, önskar alla trevligt fredagsmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar