tisdag 28 september 2010

TAGGAD!!!

Jag är taggad inför praktiken men också är jag osäker på hur det kommer att gå. Det finns vissa regler man måste följa som man får inte diskutera utanför skolan. Får inte nämna namn, personlighetsrelaterade grejer som göra att någon kommer känna igen dem. Dessutom skall jag ha minst en lektion på en vecka då jag har praktik.

Praktiken varar från den 4 oktober till den 13 oktober... skall ha en klass på 19 personer och är en 4:a. det är allt ni kommer att få ut av mig.

Jag är nervös för att "spill it" till någon annan än just den läraren som har klassen. Eller om dem kommer hata mig. Tänk om dem hatar mig, eller inte lär ut en lektion bra... nu blev jag ännu mer nervös...

Min mage kommer nog inte kännas så bra på söndag kväll om jag redan börjar få ett orosmoln över mig, detta behöver ju inte komma nu.

Imorgon är det Redovisning på konstuktismen, jag skall berätta om scheman och åldrana när man upptäcker detta (jean piagets teori). Fattar noll hur jag skall säga och vilken ordning det kommer vill se powerpointen ottilia har gjort men det har jag inte.......NERVÖST sammanbrott!!!

Blir galen, har börjat få ont i min hals igen... hatar det!

Vill ut och fota men hittar ingen inspiration till att gör det.... hatar att jag inte hittar det jag just för att få inspiration, det är i närheten men utan räckhåll...

men eftersom det skall bli en bra och glad blogg så kan jag ju säga att jag har tagit lite kort idag, inspirationen kommer nog snart men inte tillräckligt snart känns det som.



Hemma odlade tomater och chili.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar