söndag 19 september 2010

Mitt huvud, min näsa...

Har ont i huvudet, du vet, bakom pannan och bakom ögonen, som jag har ansträngt dem för mycket och dem vill bara vila... Kanske jag borde göra det.

Just nu rinner min näsa konstant, gjorde inte i morse och när jag röstade. Varför är det så?

Att man mår jättedåligt på morgonen och kvällen men på dagen mår man toppen. Varför är det så, hatar det i alla fall.  För i går var jag lite öm i halsen men vem tänker på det och imorse mådde man relativt bra och sen på dagen när man åkte ner till torget superb men nu mår man inte alls lika bra...! HATA!!!

Imon har jag bara föreläsning så då skall jag se det hemma det börjar kl 13. Tur det, hade inte velat åka in till stan imorgon bara för att gå på det. Måste avboka mötet med Lisa, inte kul alls, men men...

Vill ut och gå men ingen idé till det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar