söndag 19 september 2010

Höst,val, och kläder

Så idag är det val här i Sverige, hämtade Carro åkte till Lindex, mamma skulle ha mascara och jag vill shoppa. Höst är verkligen mysig, mysiga koftor, varm choklad med filt och antigen datorn eller en bok i knät. Serierna är tillbaka, både nya och gamla och man känner sig ny...
 
Det är en sak jag har märkt man blir som ny på våren men också på hösten, men inte därimellan. På vintern så vill man bara att det skall bort så man får vårkänslor. Sommaren så är det och så så... de första veckorna går bra men sen börjar det bli lång randigt och man vill ha något nytt. Så tycker jag iallafall.

Idag köpte jag då en kofta, brun från Lindex, stickad, så den stack men äsch vill man vara fin så får man lida pin. Jag tror dock efter lite tvättning så  blir den nog mjuk och skön.

Fick ett paraply av mamma, sånt där litet som man kan ha i väskan, det var prickigt :)

Idag röstade jag också. Nytt på ett bra sätt!

Det blir nog en bra höst i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar