tisdag 7 september 2010

MAC ägare, äntligen

Jag är nu en Mac ägare till en Mac os x 2010 :P vilket innebär jag har magnet på min laddare...


Har ännu inte kommit in riktigt fast det är ändå inte svårt, kan dock inte fatta att den äntligen är min liksom, lite otrolig känsla liksom, mycket liksom... men ändå.

idag har  jag gått i skolan och haft det första basgrupp "mötet", de jag skall arbeta med heter Malin, Cissi jag då och två till som jag inte kommer ihåg namnet på. Våran lärare heter Bengt, lite lätt släpig röst som gör att man sover nästan, men aja... Cissi och jag kommer från nödinge bägge två och har gått på samma skola men inte samma umgängeskrets om man säger så.  I alla fall mycket att läsa, skall läsa en artikel och 68 sidor idag. Dessutom har jag paxat Grupppsykolgi av camilla för 200 spänn 178 ung kr billigare verkligen värt, skall köpa då judrik för pedagogerelevers olikheter och specialpedagosika kunskap, dem skall jag beställa hem från internet, köpa det i bok handel...nej tack!

Nu skalll jag vänta till batteriet har 100% sen skall jag gå upp till mitt rum, mohaha

aaa, jag har en Mac och den heter Edna...

1 kommentar:

  1. Välkommen till Mac-världen! Du kommer att lära dig den snabbt! ;)

    (och hej, jag är Karolina från din klass...hon med den röda mac:en :))

    SvaraRadera