torsdag 4 oktober 2012

förkylningen hosta

förkylningen har nu gått till hosta så sjukt jobbigt liksom... vill vara frisk, man äter ju ändå lika mycket mat och man gör allt man gör men det är något som fattas... vill träna men jag tänker vara helt frisk innan jag börjar ingen...


ifall har haft förhör idag på psykologiin, det gick väl sådär, vet två fel jag hade av 7 så... det är väl jag less på... sen naturkunskap är den bästa glädje spridaren i skolan  allt som allt, skit kul, håler på med kemi och att man kan få Mg och O till MgO det spelar roll att att det blir joner. iaf det är skit kul.

eftersom jag går på långhelg så skall jag göra lite olika saker, imon skall jag läsa en bok, på lördag skall jag träffa julia och gå ut och fota sen efter det skall jag på kalas hos orustfarmor och orustfarfar. mysigt på söndag skall jag läsa boken igen och kolla över lite och på måndag till tisdag åker jag med linn upp till pernilla och ha mysigt. ja så ser det ut och på onsdag är det skola igen!

Flyg som en fågel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar