fredag 19 oktober 2012

fredag

en vecka har gått så snabbt igen, det känns som om det var igår det var måndag... ligger på b-c i svenska. mår hyfsat bra. är ganska glad och idag så skall jag ha lite spa kväll skall ha ansiktsmask och så. Gillar att mitt rum är städat. att jag fattar boken jag köpte på engelska... är ganska nöjd med hur livet är. livet är skönt. på torsdag lön från septemeber... nästa måndag ocktober lön. funkar väldigt bra och på onsdag skalll jag in till stan kanske skall köpa min egna födelsedagspresent.... en ring! har ju så feta fingrar så få specialbeställa  ringen i större omkrets skall även ta med mormorsring och se ifall man kan göra den större. vi får se helt enkelt, skönt med fredag!

lyckan i hästskor skall visst vara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar