måndag 22 oktober 2012

vikariera= börjar bli känd

känner att jag börjar bli en återkomst för vissa personer de ringer och jag ställer upp och jobbar, vilket är bra. man får ju mer arbetlivserfarenhet. hänger och flänger runt i Ale. det känns ju bra iaf. idag var jag på min gamla skola och vikkade, och jag förstår inte hur respektlösa elever kan vara. känner mig så dålig och inser att detta vill inte jag jobba med. eller aa, större elever, små elever har ju fortfarande den respekten men vissa går det bara rakt utför, tycker synd om de elever och man undrar vad som händer  med dem hemma, synd.


iaf prov på onsdag har inte övat något känns det som men imon har jag hål visst från 10-12 så då skall jag plugga får ju aldrig gjort något annars. sen blir det teater och jag skall stå på mig hade vera roll och nu fick jag anna rollen som är mer krävande och mer jobbigare och större och jag känner inte att jag kan göra den så bra som jag vill göra de så tänker tacka nej till det, samt lite andra grejer.

livet kan vara hårt och det kan vara mjukt men på nått sätt kommer böjningen fram ändå
är supertrött... blääää upp 7 imon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar