torsdag 25 oktober 2012

torsdag

kommer jag verkligen inte på roliga rubriker eller? enkelt torsdag, lite  besviken på mig nu faktiskt... haha näää men det är torsdag i alla fall.  jag lyssnar just nu på musik och skiter i att världen blir allt mörkare. har lite mysigt med tända ljus och sånt inne på rummet, samt lyssnar på ny skön musik... lugnt asså...

mer som har hänt då?

nja inget stort i alla fall, igår hade jag prov i NaB och det gick väl bra får vi hoppas, jag mår så mycket bättre, fasar lite  för januari men det går åt rätt håll känns det som, jag kommer nog inte jobba med barn i äldre dar. eller jag vet inte, kanske kanske inte framtiden får förespå det jag  kan inte göra det från nutiden. så det så.

imon har det blivit tänkt att ag skall ut och käka på fansy resturang med ett par goa kompis men just nu känns det osäkert... aja vi får se vad som händer.

på söndag hämta pass och shoppa med syrran i stan :P måste köpa ett bar nya byxor, det får kanske bli JC... de byxorna håller i alla fall mer än en månad innan de går i sönder (har testat förut så vet det) jämför med byxor från andra affärer.

och just det fick lön idag  eller komptimmar i lön  från sommarjobbet och i morgon får jag lön från vikarie i september... om jag fick så mycket på en dag snacka hur rik jag kommer vara i november om jag får jobb på mpndag och tisdag då också... mohahhaha

 jag just nu:



 photobooth är kul ibland!

(konstig fråga: men kan man känna sig så mycket bättre på bara ett halvt år? faktum är att jag inte är dum i huvudet utan ganska smart. självsäkerhet är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar