onsdag 24 oktober 2012

prov idag

hade ju prv idag, vet inte vad jag skall tycka skrev 4 sidor till alla 12 svaren och var en av dem som satt längst. helt sjukt jag som aldrig gör det oftast den som går i början men idag ville jag att hon skulle förstå allt och jag skulle skriva ut allt. de jag gjorde på cell  provet var inte bra och det hade jag inte övat på och nu hade jag övat hoppas det gick bra iaf.

snart fredag, imon är det torsdag  helt sjukt vad veckorna går, exakt idag är det 2 månade kvar till julafton  1 vecka och 4 dagar tills jag fyller år helt sjukt. i år blir jag 22, blondinbella har redan startat flera aktiebolag,en tidning, förlovat sig, skaffat lägenhet och hund. jag bor hemma, har ingen aning vad jag vill bli, vill ha katt,   men jag är stolt ändå jag r den jag är inget kan ändra mig. nu skall jag bara komma på var jag vill

BLI!
vi får se vad som händer,, det går bra iallafall, lönen kommer imon också!

vi får se vad som händer. livet är fortfarande inte slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar