fredag 12 oktober 2012

missoni lindex

 idag  runt 6 tiden åkte jag ner till torget för att möta mamma, så gick vi in på lindex.... skulle inte ha något var ju där tidigare och tittade men bestämde mig för att prova en del saker som jag såg då men inte orkade prova. så gick jag förbi  sista ropet annars så finner de nånannastans att vara. så kollade jag och fastnade för denna tröja


jätteskön och den gör sig inte alls rättvisa på kortet men lite oversize och  sköna färger... och det är missoni lindex märket. har vart emot det tycker inte alls om dem, randigt och fult har de vart på reklamen men denna stickade tröjan var ursnygg min stil och skön!

sen gick jag förbi denna tröja:

jätteskön vardagströja och skön fäärg... satt skönt också...

och när jag ändå höll igång så köpte jag en fotottidining till dagens fredagsmys... skall hitta mitt fotointresse igen även om jag innte är så expert på det...

fredagsmys med x-factor och notting hill!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar