måndag 9 augusti 2010

Dagen 9 i th8

okej idag har typ inget hänt, rätt  skönt att inte göra något bara vara sig själv. åkte med mamma ner och handlade, handlade ansiktsmask,skinpeeling och bodylotion och lite never stop (godis).

Mamma såg en gräshoppa eller rättare sagt en vårtbitare på altanen, bad mig ta kort, blev 47 st på en liten gräshoppa.

Gräshoppa 

Såg även Alice in Wonderland, faktiskt en riktig höjdare kan jag nu stolt säga. Vissa  säger att den är skitdålig och vissa säger att den är jättebra du måste se den, så nu har jag fått en egen uppfattning om den och den var faktiskt bra.

Alice in Wonderland

Imorgon skall jag och Carro in till The big city, Göteborg och köpa saker. looking forward that...
Ett sent inlägg blev det idag men jag skall försöka att uppgradera lite oftare nu... nu när jag kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar