söndag 8 augusti 2010

Hemma again

Äntligen hemma från Lilla Brattön, även om det har vart skönt så har jag saknat my family. inte sett dem på typ 3 veckor om man inte räknar med helgen då...

Äve kommit in på GU ( Göteborgs Universitet) som Svenska för yngre åldrar, mitt första val. Så nu har jag typ 3 år till som elev sen tänkte jag plugga till magister i Svenska (verkar som en bra plan tkr jag).så 28 bra ålder  att få fast jobb som lärare?

Iaf jag kommer nog lägga upp ett till blogg inlägg med lite naturbilder senare i kväll. Blev inte så mycket kort för att systemkamera stor och klumpig att bära med sig men tar underbara kort ( kan inte klaga direkt liksom) den 26 augusti tänkte jag dra till Macforum och köpa min macbook pro 15 tum har bestämt mig det blir 15 tum bättre att inte snåla liksom...

Love my sister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar