måndag 30 augusti 2010

jävla trist asså

Okej så jag köpte ingen dator idag heller, för fan, de är visst skeppade till dem. Vad man nu fick ut av det har jag ingen aning men de sa att det kanske skulle hända i veckan... Om det går med än en vecka så vill jag banne mig ha rabatt, jag kunde liksom gått till en annan affär och betalat exakt samma pris och fått med den direkt liksom men nu får jag vänta...aaaahhhhaaa blir GALEN på att vänta!!!

Inget roligt idag har hänt, hjälpt Lennart med bygget, bakat äpplekaka...)Julia jag tänkte att du får receptet på rabarberpajen handskrivet istället för skickat via mejl). Kollat på tv, ringt Macforum, blev irriterad och sitter nu här, dessutom pratade jag i telefon med Carro medans jag bakade.

Lite saker vad man har här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar