onsdag 18 augusti 2010

Tisdagen & onsdagen

Tisdagen började väl sådär, var tvungen att dra ner till ungdomsmottagningen för p-pillrena var slut, jobbigt och ville absolut inte ut väl där gick det snabbt fick receptet, gick ner till torget handlade och allt var kvar... Sen tänkte jag  Ale gymnasium dit in går jag, hälsade på alla ALLA lärare pratade med Eva, Anita, Bengt, Hanna Anders hade jag precis missat... så jag skall hälsa från alla Lärare till alla som läser.

Lisa kom sen efter jag hade städat tur det, såg Made på MTV och sen gick vi ner till Carro för att ha film kväll såg tre filmer fört ut var The woman efter det var det Wrong Turn (Not my choice) och sist men inte minst The hole nine yard.

Kom hem runt tre eller rättare sagt den var tre men vi sov säkert inte förren fyra ?!?!?!?

Onsdag Lisa åkte hem eller rättare sagt körde hem med sin pappa, hon skall ha uppkörning på fredag och efter det skall vi ut och fira om hon klarade det eller ta oss en styrke tår och ta nya tag, antagligen blir det bryggeriet eller rock baren mer info kommer senare om ni vill hänga med.

nu sitter jag med mitt glas kall mjölk och min redan uppätna bulle...



Saknar er mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar