onsdag 11 augusti 2010

Middag

Idag var vi hos Orust farmor och Orust farfat, åt kålpudding, not my favorite men mammas, efterrätten var Glass! mer min stil.

Når vi skulle hem så frgade dem ifall vi vill ha rabarber, mamma och lennart var: hmmm... nja kanske inte medan i mitt huvud paj paj paj rabarberpaj så jag frågade Inger hur många rabarber man skall ha i en paj, aldrig bakat Rabaraberpaj...

Rabarberpaj
( Jag har bränt mig på fingret)

Igår var jag inne i stan med Carro, gick till Macforum och kollade på datorer... Har bestämt mig efter många om 13 eller 15 , ja 13 tum nej 15 tum, men nu blir det alltså 15 tum...om jag inte ändrar mig.

Gick till MovieLine köpte anne på grön kulla den gamla serien 1-2 , en prinssesas dagbok och DAM DAM DAM How I Meet Your Mother säsong 1.

Sen gick vi till Åhlens city och köpte eller rättare sagt jag köpte två ansiktsmasker lera och en varm.

Nästa gång, mer Movies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar