måndag 23 augusti 2010

inte så mycket

okej jag har inte skrivit så mycket på blogget, eller rättare sagt inte skrivit alls men veckan har varit helt underbar...

Tisdag: Lisa var här och sov över, gick ner till Carro, kom hem väldigt, väldigt sent.

Onsdag: tog det relativt lugnt

Torsdag :var med en viss Julia Insulán i stan och shoppade, underbart var det...Blir mer shopping i höst om jag får bestämma med Julia!

Fredag Skulle ut och partajja men blev inte så åkte in var i stan i en timmaa åkte hem 00. Lisa sov hos Dan

Lördag: Carolin,Thor och Emmely är här, vi käkar tacos, Emmely åker och festar, Carolin och Thor stannar, uppe sent och sitter ute på verandan och sjunger halleluja och andra underbara låtar som Victoria spelar gitarr till.

Söndag: Syrran åker till Ullared med pappa, jag stannar hemma, vill inte slösa mer pengar än vad jag egentligen skall göra, bestämmer dag då jag skall åka in med Lennart och köper min Mac laptop på 13 tum.

Måndag: Tar det lugnt får reda efter slarv av mig att jag fortfarande är inskriven på Göteborgs Universitet, Tur det...

Två dagar kvar sen dator andra dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar