måndag 16 augusti 2010

Lördag,söndag,måndag

Lördag begav man sig till Falkenberg tillsammans med halva familjen Lager (Carro & hennes mamma) för att se En mor till salu.


Utomhus teater var det och det var trevligt, dock började det regna och skådespelarna sa detta så att alla kunde ta på sig regnkappor och sen när dem var klara fortsatte de med pjäsen...hade inte med min kamera för att när vi åkte från vandrahuset öste det ner men sen när vi kom fram så slutade det, blev lite arg på mig själv men sådana saker får man ta. Nästa gång skall jag iallafall ta med mig kameran även om det regnar.

Sov över på vandrahemmet

Blommor på vandrahemmet

Söndag skulle vi hem tog vägen genom ullared, Gekås hittade en massa...

Som ni ser, stoltast ärjag över HIMYM säsong 2 

Måndag, tog det lugnt och ut med syrran till sjön, vi skulle egentligen gå runt sjön men när vi väl på väg på vägen ändrade vi oss och gick tillbaka hem...

Lite bilder vid sjön



Imorgon så kommer lisa hit och skall sova över, måste till ungdomsmottagningen imorgon också...aaaahhh och städa mitt rum ser ut som ett bombnedslag...

1 kommentar:

  1. Fusk! Gillar ju Stefan o Krister så mycket. Har sett dom varje år nästan men missade det iår. SKIT OCKSÅ!!! Vilken trevlig helg du har haft :D Kram!

    SvaraRadera