fredag 27 augusti 2010

ingen dator förren på måndag :(

Tisdag träffade Julia, åkte till skolan (ale gymnasium, kommer alltid vara min skola) sen å åkte vi därifrån hem till julia för att hämta friendsboxen...åkte hem till Adam (Julias pojkvän), kollade på friends och lagade pannkakor, jättegott...

Onsdag: träffade Malin, som jag inte har träffat sen typ nian, förutom om man har setts och hejat, men det gills ju inte...Köpte Jeansleggins och muffins.

Torsdag: dagen började jättebra, gick upp i tid och jag och lennart åkte till macforum i nordstan. kom dit ooch så fick vi veta att den var slut på lagret (LAGRET) omg jag som verkligen tänkte spendera asmycket pengar får ny vänta tills måndag för att den har inte kommit in igår som den kanske skulle göra...Lämnade mitt nr så de skulle smsa mig när den hade kommit...men jag ville verkligen ha den, orkar verkligen inte sitta på den gammla längre...hatar den och den hatar mig den är värsta seg och jobbig...inget kul. satt och kolla på tvn tills jag fick fyrkantiga ögon...

Fredag vaknar kl tio av att mobiln låter, ja jag hade fått ett sms...men inte av macforum utan av Carro, jag blev lite besviken faktiskt men blev glad ändå...har väntat på sms idag av macforum man ha inte fått ett enda av dem. Ringde och då sa dem att den kanske skulle komma idag senare men annars kommer den på måndag blev irriterad för jag ville verkligen ha den nu...

Ikväll blir  det att gå ner till Carro,lisa skall sova här, vi skall se på film och snacka och spela spel...låter bra.

Lördag har ingen aning än vad som skall hända...

Musik <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar