onsdag 17 februari 2010

17/2

Vart hos doktorn, har inflammation i luftstupen, skall få medicin för det, hittat en minialmanacka  som man kan ha i fickan, skall ha den!
Inga allergier också fast det kliade som attan på armarna.
Ser på en rysare om en gigantisk krokodil som äter människor, hatar dem lite för att dem inte gör som jag vill.

Imorgon blir det att fara ner och hämta medicinen som jag skall ta, två gånger på morgonen och två gånger på kvällen. men idag blir det att ta det lugnt i soffan.

 
Om bara människorna lydde mig så skulle alla överleva!

2 kommentarer:

  1. Den filmen är fruktansvärd! Jag fastnade i den en dag när jag var ensam hemma. Jag bläddrade över till andra kanaler när det blev äckligt men var tvungen att se hur det slutade så jag bläddrade tillbaka så fort som det äckliga försvann!
    Stackars dig. Men skönt att få veta vad det är som är fel. Nu kanske du kan bli helt frisk :)
    Kram Julia

    SvaraRadera
  2. Ja, man får hoppas det. Ja skitäckligt jag hade datorn i knät och bläddrade med blicken fram och tillbaka.

    SvaraRadera