tisdag 16 februari 2010

Den 16/2

Så vaknade upp av en mardröm och fattade att den inte alls stämde överens med livet i verkligheten, tur det. I allafall har jag gjort lite om Picasso, skrivit om honom, kommit fram att jag skall göra ett självporträtt i kubism, kommer att bli svårt, jag vet och dessutom är det i torrpastell har jag bestämt mig för.

Inte gjort så mycket idag förutom att vara exakt lika mycket godissugen som söndag och igår och vi har inget hemma fast idag skall jag få mina älskade skumbananer med chokladöverdrag. Har ingen aning varför men först var det blåbärsmuffins som sen gick över till cocostoppar och sånt efter det blev det vanliga skumbananer och nu är det skumbananer med chokladöverdrag. Jag börjar bli lite orolig vad som händer med mig, men det går nog över.

 Idag har det snöat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar