torsdag 4 februari 2010

Det positiva

Ja, det skulle ju vara en positiv blogg detta, och idag har det varit en sådan där dag man bara vill hoppa över, men sen när jag hade systerprat med min syster så mådde både hon och jag riktigt bra. Hon var sur och jag var bara less på allt, men efter  lite skratt så mådde vi båda bra.


Jag gillar min syster, hon är mitt allt, henne kan man lita på och samma är det med mig, inget hon säger i förtroende säger jag ut. Det är som en överenskommelse vi båda har, vi lutar mot varandra i regn,snö,solsken, och blåst. Det är inte vanligt man har sådana vänner, och det är väldigt sällsynt, jag har två vänner utöver min syster jag litar på, och jag hoppas dem litar på mig med.

En dag till sen är det lördag, moster time blir det då. Detta gillar jag mycket, inte vanligt man hälsar på men när man hälsar så gör man det ordentligt. Förresten sa ju att Bones (tv-serien jag kollar på) kan jag se på fredag (imorgon) men  icke, när jag gick in på en sida där man kan se tv.serier gratis, låg den upp (avsnittet). Är glad. Det visades att dagen efter skolan blev bra ändå. Hoppas att ni har haft en bra dag hos er, vilka nu som läser detta.

Får väl lägga upp en bild också som gör dagen

Bjuder på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar