onsdag 3 februari 2010

En positiv blogg

Jo, nu har det gått några timmar och antagligen gillar jag att blogga eller så är det något annat som gör att jag dras till att skriva ett till inlägg. Tycker detta är kul, jag tror denna bloggen kommer bli väldigt positiv för jag klara inte av att vara sur eller ledsen. Bara tar en sådan tid och dessutom får man huvudvärk (iallafall jag), vilket inte är roligt. Så detta skall vara en positiv blogg, vilket det nog kommer bli.  I bloggen kommer det bjudas på naturbilder på nära håll. Hoppas ni gillar bilderna och om inte ja, not my problemo!


Så detta är andra inlägget på en dag, undra om man kommer att bli känd som Isabella (alias:blondinbella), jag tror inte det. Men man kan alltid drömma och man skall inte vara negativ för om 10 år då (om) jag fortfarande bloggar är känd. Drömma är skönt...

Då kommer vi till drömmar, jag har inte kommit ihåg en enda dröm på hela denna vecka, för alla vi drömmer saker fast man inte kommer ihåg dem. Man skall bara vara i en viss fas när man väcks för att komma ihåg den.Lite komplicerat att skriva om, men fakta är fakta.

Mitt projekt arbet går fantastico och själv är man nöjd som ett bi.

Tror detta bli mitt sista inlägg för idag, men man vet inte kanske det kommer ett till inlägg nu när det är så kul.

 
Dessutom tycker jag även mitt namn passar väldigt bra in på mig, JagVetInteVadJagSkallHetaSåJagHeterDetta.
 Hade beslut ångest och visste inte vad jag skulle välja för namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar