tisdag 9 februari 2010

Dagen (Y)

Idag har det vart en bra,och nu menar jag efter skolan, inte i skolan. I skolan var den bra men det bästa hände när jag kom hem, så åkte Lennart (styvpappa) till jobbet och jag blev ensam, satte mig och kollade på Julias DVD "Harry Potter och Halvblodsprinsen" special features, med engelskt text. Gillar den engelska hörtexten till filmer och serier för dem tar med saker man inte tänker på annars, t.ex. vattnet porlar. Då lägger man märke till det, sen efter det lagade jag muffins, (åt typ fyra eller något, var jättesugen på det. Efter det var det disken och då laddade jag diskmaskinen och satte igång den.

Sen blev de lite dator, facebook och musik, och jag bestämde att ta mig en dusch och gjorde det med högsta volym på datorn under tiden. Nu skall jag skriva om Chagall och hans liv, måste måla också, fast har inga idéer än men det kommer nog när man börjar.

Just nu lyssnar jag på Joshua Radin och Amy MacDonald, verkligen bra låtar sjunger dem.

Oljepastellerna ligger och väntar och under tiden skall jag skriva lite mer på Chagall.
Bra dag idag helt enkelt (efter skolan)






Tänkte gå ut och gå runt sjön imorgon med kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar