fredag 5 februari 2010

Sova?

Har ni problemet att inte veta om ni skall lägga ifrån er laptopen/gå ifrån datorn?
Jag har nämligen det problemet, vet inte riktigt när man skall lägga ifrån sig den. Men ibland kan man faktiskt veta när man skall göra det och det är då det år så bra. Oftast när jag är inne på datorn så lyssnar jag på musik, inne på facebook eller kollar olika hemsidor.

När jag lyssnar på musik brukar det oftast vara lugna, sköna låtar som ibland är tråkigt enligt vissa, men enligt mig är det som avslappning, när jag hör på en lugn låt, så kommer jag genast in ett humör som är avslappnat och bra. Det gillar jag.



Nej, nu skall jag sova och imorgon kanske det bli en ännu bättre dag än någon annan dag som jag har haft, vem vet? Inte jag i allafall.

Ibland är vintern riktigt vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar