söndag 14 februari 2010

Haket plus mer...

Okej, så var det lördag igår och jag antig att vi skulle se Kent men egentligen var det Kent kväll, i allafall var det roligt  och det blev mycket att drickat, hallon,viol,lakrits och gräddnougat shoot, lakrits var godast som vanligt, fast äpple är god också. Så vi var där och dansade runt och spanade killar, en kille var både snygg och hade snygg kofta som var skön. Jag kunde inte släppa han eller tröjan hela kvällen.jag önskade låt och man fick zoo klubba som jag gav till Lisa, gillar inte klubbor så mycket. Sen snackade vi med en som hette Johannes, som jag kallade Johannes döparen, ingen aning varför men det var kul.

Idag så vaknade jag upp hos Carro och sen fick jag skjuts hem av mamma.Inte gjort något speciellt idag, bara degat och vart jättesugen på godis, kan det vara på grund av alla drinkar/shoots igår?

Imorgon blir det läkaren för hostan och sen hem och plugga kubism. Det var väl kul det?

Nu är det snart dags för att sova men vill uppgradera bloggenför alla ni som följer.

Gjort i ordning fotoalbumet som jag fick av systern min i julklapp där jag skal sätta in mina bilder som jag tar, Ni får se hur det blev imorgon

Våren får komma snart,tycker jag.vill upp i bergen och leta bunkrar med pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar