fredag 26 februari 2010

Inte alls fast, bara lite trög

Så jag har börjat på Surrealismen och jag har typ ingen lust alls göra annat, man har sagt till mig själv "om du gör klart Dalís liv så får du se på en serie och sen när du har gjort klart det och sett klart serien, så skall du göra om själva ismen, och sen kan du göra vad du vill." det låter väldigt bra bara om jag nu gör det, får hoppas det.

Idag är det fredag, skolan är inställd, har vart det sen onsdag fram till måndagen sen får man veta bättre. Vet iallafall att jag skall måla akvarell. Tur att jag vet det iallafall, annars skulle det ha vart jobbigt.

Fått en extra lektion på tisdagar med teater eleverna, röst och rörelse, bara för att jag var så lugn och cool. Love it, verkligen rolig lektion, fast den var ändå svår, att komma ihåg alla rörelser och när man skall göra det. 

Tycker våren kan komma nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar