torsdag 11 februari 2010

Den 11/2-10

Idag vill jag alla som läser bloggen sända en liten tanke till Julia, och hennes katt Oliver som inte finns mer, utan finns i himmelen.

Idag har man vart på skyddsombudsmans utbildning i skolan, jag är med i en grupp som skall göra om inuti skolan.

Sen gick jag hem  till Caroline och hämtade klassiska böcker, funderar på att läsa utvandrarna under sportlovet. Hon hade dessutom lagt till några andra klassiker, tummen upp för det.
Sen efter en tid inne så bestämde jag att gå ut i skogen och fota och det gjorde jag. På med termobyxorna,vantar och mössa och så ut med kameran också. + jacka förstås.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Det var så himla fint och härligt ute idag. :)

    SvaraRadera
  2. ja det var alldeles underbart ute, solen värmde i ryggen och bäcken började porla nästan, tinades upp lite :P

    SvaraRadera