söndag 7 februari 2010

Hemma igen

Hemma igen efter helgen hos moster Lena, mitt armband har fotograferas nu så det kommer en bild på det. När jag kom till centralstationen så såg jag att Lila (som skulle ta mig till min lilla byhåla där jag bor)gick om 20 sek, orkade inte springa. Såg då  också att 403 gick 3 min efter så jag bestämde mig för att vänta. har fått ny musik in på MP:3:n så jag ville höra på det och var gör lite stopp här-å-där egentligen? Höll på att somna när jag nästan var framme men jag somnade inte, vilket var bra. Fick skjuts upp till huset av mamma och efter ungefär 1 h så åt vi kotletter med gratäng och sallad.Det var jättegott.

Såg också att mars nr av Glamour hade kommit och det är  alltid kul att få den och att läsa.

Imorgon är det måndag och då är det måndag, gillar väl måndagen så där men man får göra dagen som man vill ha den.




 


<---Armbandet jag har snackat om.







Tidningen Glamour + liten del av datorn 

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ditt nya fina armband! <3 Gillar dig och din blogg!

    SvaraRadera
  2. ja, vad glad jag blir, gillar din blogg också :D

    SvaraRadera